(ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ)
![]() |
| Πρωτοβυζαντινό κράνος με έντονη διακόσμηση |
![]() |
| Υποθετική αναπαράσταση Βυζαντινού "καταφρακτου" |
![]() |
| Η μοναδική αναπαρ'ασταση στην Βυζαντινή τέχνη κατάφρακτων αλόγων. Το θέμα της μικρογραφίας είναι ο... Μεγαλέξαντρος! |
![]() |
| Ασιατικές πανοπλίες αλόγων |
![]() |
| Ένας απλός τύπος κράνους. Ακόμα απλούστερος ήταν ένα ύφασμα τυλιγμένο στο κεφάλι, υπό τύπον σαρικιού. |
![]() |
| Σύγχρονη αναπαράσταση ενός "παραμηρίου" -κοντού ξίφους. |
![]() |
| Πρωτοβυζαντινή σπάθα ιππικού |
![]() |
| Λαβή ισλαμικού ξίφους. Τα περισσότερα, την εποχή που εξετάζουμε, ήταν με ίσια λάμα, αν και μερικά είχαν μονή κόψη. |
![]() |
| Ισλαμικά κράνη διαφόρων εποχών |
![]() |
| Λαβή Ισλαμικού ξίφους από ορυκτό κρύσταλλο. |
![]() |
| Βυζαντινά εμβλήματα ασπίδων. κράνη. ξίφη, τσεκούρια, φύλαξη χεριού ή ποδιών, φολιδωτός θώρακας. (λωρίκιον) |
![]() |
| Πέρσες κατάφρακτοι της εποχής των Βυζαντινοπερσικών πολέμων. Πολλοί πιστεύουν πως τα ακριτικά τραγούδια ξεκίνησαν τότε. Δεν έχουμε όμως απόδειξη γι αυτό, μόνο μερικές ενδείξεις. |
![]() |
| Θωρακισμένο άλογο |
![]() |
| Κράνος συνδυασμένο με αλυσιδωτή προστασία του κατώτερου τμήματος |
![]() |
| Ισλαμικό κράνος με αλυσιδωτή "μασκα" |
![]() |
| Φιγούρα από πιόνι σκακιού, ένας τυπικός βαρύς πεζός. |
![]() |
| Αυτή και η επόμενη φωτ. Τύποι παραγεμισμένων (=σωληνωτών) θωράκων. Μπορούσαν να εσωκλείουν και μεταλλικές πλάκες |
![]() |
| Ο τρόπος που συνδέονταν οι κρίκοι ενός αλυσσιδωτού θώρακα. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν αυτό ενός υφάσματος από σίδερο. Στην επόμενη φωτ. Ο στρατιωτικός αυτός Άγιος φορά εμφανώς αλυσσιδωτό θώρακα |
![]() |
| Τσεκούρια και μαχαίρια |
![]() |
| Η αρχαιότερη αναπαράσταση κατάφρακτου ιππέα, σε αυτό το απλοϊκό σχέδιο του 2ου αι.Μ. Χ. από τα Δούρα-Ευρωπός , στην Συρία |
![]() |
| Πέρσες κατάφρακτοι της εποχής των Βυζαντινο περσικών πολέμων |
![]() |
| Αλυσιδωτός θώρακας |
![]() |
| Σύγχρονη ανακατασκευή εξοπλισμού του 10 αι. Μ. Χ. |
![]() |
| Μαχαίρι, σπαθιά, τσεκούρια, και κεφαλές πολεμικών ροπάλων |
![]() |
| Βυζαντινά λάβαρα |
![]() |
| Από Εικόνα στο Σινά. Φαρέτρα και υποδήματα που φτάνουν στη μέση του μηρού και δένονται στη ζώνη. Τα ίδια υποδήματα βλέπουμε και στο νομάδα της στέππας, κάτω. |














































